1. Prekių pristatymo būdai:

1.1. Registruota Lietuvos pašto siunta. Prekės atsiimamos iš pašto skyriaus pagal gyvenamąją vietovę.

1.2. Kurjerių tarnyba, prekės pristatomos nurodytu adresu.


2. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti prekių pristatymo vietą.  Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Prekės pristatomos Lietuvos Respublikos teritorijoje bei siunčiamos į užsienį. 


3. Pristatymo kaina visoje LR teritorijoje (išskyrus Kuršių Neriją).

Prekių pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų prekių bendro svorio, tūrio bei transportavimo specifikos:

3.1. Prekių pristatymo kainos registruota Lietuvos pašto siunta:

  • iki 1 kg, kaina 1,70 EUR
  • iki 2 kg, kaina 2,30 EUR
  • iki 5 kg, kaina 3,10 EUR
  • iki 10 kg, kaina 3,80 EUR

 

3.2. Prekių pristatymo kainos kurjerių tarnyba:

  • iki 1 kg, kaina 3,20 EUR
  • iki 2 kg, kaina 3,80 EUR
  • iki 5 kg, kaina 4,40 EUR
  • iki 10 kg, kaina 7,50 EUR

3.3. Prekių atsiėmimas parduotuvėje – nemokamai.

 

3.4. Užsakant prekių už 50,00 eurų ir daugiau, pristatymas LR teritorijoje (išskyrus Kuršių Neriją nemokamas).

 

4. Prekių kaina siunčiant į užsienį registruota Lietuvos pašto siunta nustatoma kiekvienu atveju atskirai, teirautis telefonu Nr. 8 674 38268 arba elektroniniu paštu medinesdovanos@gmail.com.

 

5. Prekių persiuntimo kainos į Kuršių Neriją teirautis telefonu Nr. 8 674 38268 arba elektroniniu paštu medinesdovanos@gmail.com.

 

6. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui per 2-5 darbo dienas registruota Lietuvos pašto siunta ir per 1-2 darbo dienas kurjerių tarnyba nuo pranešimo apie apmokėjimo įvykdymą gavimo, išskyrus atvejus, kai:

6.1. prekės aprašyme buvo paminėtas individualus prekės pristatymo terminas.

6.2. užsakoma prekė turi būti pagaminta pagal individualų užsakymą – pristatymo terminas derinamas kiekvienu atveju atskirai.

 

7. Minėti terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimties atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsdamas susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus.


8. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

9. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

 

10. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista, Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.